صفحه اصليدرباره ماتماس با مابازگشتوب سرويس

 

تعداد بازديد: 4761                                               
دلايل كاميابي برندهاي برتر جهاني
كتاب منبع
دلايل كاميابي برندهاي برتر جهاني عنوان
پرويز درگي نويسنده
1393/07/05 تاريخ

در دنياي رقابتي، برند كه نشان‌دهنده‌ي هويت و اعتبار و يادآور تمام كاركردهاي تعامل شركت با مشتريان است، از اهميت ويژه‌اي برخوردار شده است.

خلاصه
انتشارات : بازاريابي مرجع

    چاپ   ارسال براي دوستان

تكنولوژي سبب شده است تا محصولات بنگاههاي اقتصادي همرديف (رقباي مطرح)، شباهت زيادي به هم پيدا كنند. اما مشتريان فقط به كيفيت محصولات توجه ندارند بلكه، ساير كاركردهاي ارتباط با شركت، بويژه برند آن براي آنها مهم شده است.
در دنياي رقابتي، برند كه نشان‌دهنده‌ي هويت و اعتبار و يادآور تمام كاركردهاي تعامل شركت با مشتريان است، از اهميت ويژه‌اي برخوردار شده است. در كشورمان برندسازان بزرگي داريم كه هر كدام يك عامل نوآور ارزشي هستند كه ساحت نظر تا عمل را به صورت تام و تمام پيموده‌اند.

بزرگاني چون پايداري، بنيانگذار فرآورده‌هاي لبني ميهن، سليماني در شركت كاله، خانواده‌ي نصيري در شركت رامك، ژائله در شيرين عسل، ايزدپناه در استيل‌البرز و... و از قبل از انقلاب هم بزرگان ماندگاري همگي برندينگ را در عالم بودن تعقيب كردند نه در عالم شدن. كتاب حاضر حاوي مصاحبه‌هايي با برندهاي موفق ايران براي مديران مي باشد.



 

 

پايگاه اطلاع‌رساني اشتغال كارجو، كارفرما

صفحه اصلي    تماس با ما     ارسال اطلاعات    درباره ما    پرسش و پاسخ

كليه حقوق مادي و معنوي اين پايگاه متعلق به سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌‌آموختگان مي باشد

استفاده از اطلاعات با ذكر منبع بلامانع است