صفحه اصليدرباره ماتماس با مابازگشتوب سرويس

 

تعداد بازديد: 3951                                               
چگونه تبليغات موفق بسازيم
كتاب منبع
چگونه تبليغات موفق بسازيم عنوان
اي.دي. فاربي - مترجمين: شادي گلچين فر - امير بختائي نويسنده
1394/05/07 تاريخ

اين كتاب شامل دوازده فصل است كه هر فصل به بررسي فعاليت‌هاي مورد نياز جهت طراحي و توليد تبليغات پرداخته و به صورت گام به گام، مديران و كارشناسان شركت‌ها را با شيوه‌هاي صحيح انجام تبليغات آشنا مي‌سازد.

خلاصه
اينترنت مرجع

    چاپ   ارسال براي دوستان

كتاب "چگونه تبليغات موفق بسازيم؟" يكي از كتابهاي چاپ شده تحت عنوان «سري بازاريابي در عمل» است كه اخيراً ترجمه و چاپ شده است. اين كتاب شامل دوازده فصل است كه هر فصل به بررسي فعاليت‌هاي مورد نياز جهت طراحي و توليد تبليغات پرداخته و به صورت گام به گام، مديران و كارشناسان شركت‌ها را با شيوه‌هاي صحيح انجام تبليغات آشنا مي‌سازد.

در پايان هر فصل در قالب يك چك ليست، ابزاري مفيد و كاربردي براي سنجش و ارزيابي وضعيت فعلي تبليغاتي شركت‌ها آورده شده است. مطالب كتاب كاملاً به روز بوده و كليه مراحل و فرايندهاي برنامه‌ريزي و اجراي تبليغات را تشريح كرده است.

ناشر:                  سازمان مديريت صنعتي- تهران، خيابان وليعصر، نبش خيابان جام جم
                مركز پخش:                  پخش سينا- تهران، خيايان انقلاب، خيابان 12 فروردين، خيابان شهيد

 

برخي از موضوعاتي كه در كتاب مورد بررسي قرار گرفته‌اند عبارتند از:

  - هدفگذاري و تدوين استراتژي تبليغاتي

   - خريد فضاي تبليغاتي از رسانه‌ها

   - طراحي و تدوين پيام‌هاي اثربخش

   - تبليغات آنلاين

   - بودجه‌بندي و ارزيابي نتايج تبليغات

   - آگهي‌هاي استخدامي

   - انتخاب شركت تبليغاتي



 

 

پايگاه اطلاع‌رساني اشتغال كارجو، كارفرما

صفحه اصلي    تماس با ما     ارسال اطلاعات    درباره ما    پرسش و پاسخ

كليه حقوق مادي و معنوي اين پايگاه متعلق به سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌‌آموختگان مي باشد

استفاده از اطلاعات با ذكر منبع بلامانع است